Łączna liczba wyświetleń

sobota, 19 maja 2012

Rozdział 1

Oczami Justyny

- Pewnie dobre- powiedział Liam
- No nie wiem- uśmiechnęła się Wika
- Wiki- pogroziłam jej palcem
- Ok, ok już się zamykam
- Dobra, jemy czy nie?- zapytał Niall
- Tak- krzyknęłam. Po 10 minutach wszyscy zjedliśmy.
- Ja idę się przebrać- powiedziała moja przyjaciółka
- Ej, Wika- krzyknął Harry
- Tak?
- Mogę iść z tobą?
- Yyy po co?
- Muszę cię o coś zapytać
- Uuu... robi się gorąco- powiedział Lou
- Cicho- rozgniewał się Hazza
- Dobra, chodź
- Dzięki- podziękował i podążył za Wiktorią

Oczami Wiki

Do mojego pokoju szłam z Harrym. Zdziwiło mnie jego pytanie "Mogę iść z tobą". Nie wydaje się to dziwne?
- Proszę- powiedziałam otwierając drzwi
- Dzięks- odpowiedział z uśmieszkiem. Usiedliśmy na łóżku.
- To o co chciałeś zapytać??
- Czy masz chłopaka
- Nie mam
- Taka ładna dziewczyna i wolna?
- Jestem ładna według ciebie??- zarumieniłam się
- Najładniejsza dziewczyna jaką widziałem
- O matko, naprawdę?
- Tak
- Dziękuję ci naprawdę- przybliżyłam się i go pocałowałam. Co?? Pocałowałam??? O nie co ja zrobiłam??- yyy... prze...pr....a...sza...m
- Nic się nie stało- odpowiedział uśmiechając się- To było super- i znowu się uśmiechnął. Jaki on uroczy jak to robi. Ogarnij się dziewczyno! Nie możesz się w nim zakochać!
- To co, miałaś się ubrać
- Ooo, fakt dzięki że mi przypomniałeś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz